MaxyHome SLOVENIJA
V tem dokumentu so navedeni splošni pogoji poslovanja za spletno stran www.maxyhome.si, ki jo kot ponudnik spletne prodaje upravlja podjetje Lorin6 d.o.o (v nadaljevanju ponudnik storitve) s sedežem na naslovu Bežigrajska cesta 9, 3000 Celje.
Splošni pogoji poslovanja veljajo do spremembe oziroma preklica in so obvezujoči za obe stranki. Pridržujemo si pravico do spremembe splošnih pogojev. Posodobljeni splošni pogoji poslovanja so na voljo na vpogled na sedežu podjetja in na spletni strani podjetja www.maxyhome.si.
Splošni pogoji poslovanja
Priporočamo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oziroma oddaje spletnega naročila.
Vrste uporabnikov
Z registracijo na spletnem mestu maxyhome.si postanete član MaxyHome trgovine.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše elektronske pošte, ter geslo. Če želite, lahko v svojem uporabniškem profilu, kadarkoli spremenite svoj naslov elektronske pošte ali geslo za dostop.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila – plačilni pogoji
Spletna trgovina Maxyhome.si omogoča naslednje načine plačila:
- a) z gotovino ali kartico ob prevzemu preko dostavne službe,
- b) po predračunu (UPN nalog) na račun podjetja,
- c) s Paypalom na račun podjetja,
- d) s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro).
Naročilo in cene
Vse cene v spletni trgovini MaxyHome.si so navedene v EUR vključujejo DDV. Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini MaxyHome.si sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba oziroma prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.
Rok dostave
Ker je potrebno vsak naročen izdelek pripraviti za vsakega naročnika posebej, se predviden rok dostave razlikuje glede na posamezen izdelek. Povprečen čas dostave je 7-10dni. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, pričnemo obravnavati takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki obravnavamo takoj naslednji delovni dan.
Večina izdelkov v spletni trgovini je brezplačno odatvljena kupcu na dom. Za oastale izdelke so stroški pakiranja brezplačni, stroški dostave pa se obračunajo po veljavnem ceniku. Pri plačilu po povzetju vam lahko dostavna služba zaračuna dodaten strošek provizije. Če se želite znesku provizije izogniti, vam svetujemo, da izberete način plačila po predračunu, s Paypalom ali s plačilno oziroma kreditno kartico takoj ob nakupu.
Vrednostni oziroma darilni boni MaxyHome.si
Vrednostni bon je darilna kartica, ki ga ponudnik proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), ponudnik pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine MaxyHome.
Vrednostni bon je mogoče naročiti preko elektronske pošte info@maxyhome.eu. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.
Uporaba vrednostnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje ”darilna kartica” vpišite kodo darilne kartice in kliknite ”uporabi darilno kartico”. Vrednost kartice se vam odšteje od končnega zneska košarice.
Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več vrednostnih bonov in ene kode za popust.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Maxyhome.si. Koda prinaša različne ugodnosti, od daril do popustov. Vsaka koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust: • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. • Nato v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”potrdi”. • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust. • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Postopek nakupa
- Naročilo in oddaja naročila
– Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.
– Povzetek spletne košarice:
Pri pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite ali spremenite količino izbranih izdelkov. V povzetku košarice se nahajata povezavi »Nadaljujte z nakupovanjem« in »Nadaljujte na plačilo«.
– Vpis:
Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo, v kolikor je že registriran ali za registracijo, v kolikor je to njegov prvi nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo zgodovino naročil in informacije, bančne kartice, naslove in njihove osebne informacije.
– Naslov:
V tem koraku kupec upravlja s svojimi naslovi za dostavo. Lahko doda nov naslov ali izbira med že prej navedenimi naslovi. Kupec lahko navede različna naslova za račun in dostavo. Na tem mestu lahko kupec zapiše tudi morebitne opombe k naročilu.
– Dostava:
V tem koraku kupec izbire ponudnika za dostavo paketov, kadar jih je na voljo več. Navede so tudi cene dostave dostavnih služb.
– Plačilo:
Izbira se lahko med štirimi vrstami plačila: plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo ter plačilo s plačilno kartico ob nakupu. Po izbranem načinu plačila se kupcu izpiše kratek povzetek njegovega naročila. Če kupec opazi, da je pri naročanju storil napako, se lahko vrne nazaj na pregled in urejanje košarice s klikom na eno izmed povezav v povzetku košarice (Povzetek, Naslov, Dostava) ali s klikom na gumb »Ostali načini plačila«.
– Oddaja naročila:
Kupec naročilo odda s klikom na gumb “Potrjujem naročilo”. V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma kupoprodajno pogodbo. Če se potrditveni tekst ne izpiše in hkrati ne prejmete potrditvenega sporočila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 041537009 ali info@maxyhome.si, prav tako nas obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.
Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.
2. Naročilo potrjeno
V največ 4 delovnih dneh, ponudnik naročilo pregleda in ga potrdi. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik o tem obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.
3. Blago odposlano
Ponudnik v roku zapisanem na spletni strani blago zapakira ter odpošlje, razen v primeru izrednih okoliščin. Ponudnik se zavezuje kupca redno obveščati o stanju dostave.
Opomba:
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@maxyhome.eu) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo vam lahko pošljemo po elektronski pošti.
Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov: Lorin6 d.o.o., Bežigrajska cesta 9, 3000 Celje, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga (strošek dostavne službe).
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu.
Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Reklamacija izdelkov
Če ste prejeli napačen ali izdelek za katerega domnevate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@maxyhome.eu.
Reklamacija dostave
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri drugem dostavnem ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto ali enoto dostavne službe v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zapakiran v ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki. Lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik.
Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.
Rok za prijavo transportne poškodbe je pri Pošti Slovenije 30 dni. Rok za prijavo poškodb pri ostalih dostavnih službah je 2 dni. Če je možno, naj kupec zahteva zapisnik o poškodbah že ne mestu prevzema paketa. Da je postopek za vas čim krajši in čim lažji, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na info@maxyhome.eu. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s ponudnikom dostave urejali mi, vam pa bomo poslali nov izdelek.
Uveljavljanje garancije
Izdelki bodo ob pravilni uporabi in vzdrževanju po navodilih, učinkovito delovali in izpolnjevali svoj namen. V nasprotnem primeru preberite več o reklamacijskih zahtevkih v dokumentu Pogoji uveljavljanja garancije oziroma odstopa od nakupa.
Odgovornost za stvarne napake
Ponudnik odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Ponudnik odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na info@maxyhome.eu.