Pogoji za garancijske zahtevke in odstop od pogodbe

Ti splošni pogoji garancije in vračila izdelkov veljajo za spletno trgovino MaxyHome.eu/si/at/de/hr/cz/sk/it, s katero upravlja podjetje Lorin6 d.o.o., s sedežem na Bežigrajski cesti 9, 3000 Celje (v nadaljevanju »prodajalec«).

Uveljavljanje pravice do odstopa od nakupa

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) imajo potrošniki pravico, da prodajalca v 14 dneh brez navedbe razloga obvestijo o odstopu od pogodbe na daljavo. Izjava o odstopu se šteje za pravočasno, če je poslana v določenem odstopnem roku. V tem okviru je potrošnik opredeljen kot fizična oseba, ki pridobi ali uporablja blago ali storitve za namene, ki niso povezani s svojo poklicno ali pridobitno dejavnostjo. Pravne osebe nimajo pravice odstopiti od pogodbe po ZVPot.

Kupec lahko od prodajalca zahteva: zamenjavo za drug izdelek, dobroimetje v trgovini, delno ali celotno vračilo kupnine. Stroške vračila izdelka v celoti nosi kupec v skladu z veljavnimi poštnimi tarifami. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki bi lahko nastali, če kupec zavestno izbere drugo vrsto pošiljke, ki ni standardna pošiljka, ali drugo dostavno službo, ki ni stroškovno najučinkovitejša. Vračilo izdelka mora biti opravljeno najkasneje v 14 dneh od odstopa od prodajne pogodbe. Izdelek mora biti neuporabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če potrošnik ni odgovoren za uničenje, izgubo, zmanjšanje količine ali poškodbo izdelka.

Izdelke je treba poslati kot paket brez gotovine ob dostavi na naslov: Lorin6 d.o.o., Bežigrajska cesta 9, 3000 Celje. Paketu je treba priložiti kopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga.

Ta pravica ne velja za izdelke, narejene po naročilu, tj. v skladu z izrecnimi zahtevami in zahtevami kupca.

Kupec lahko kupljene izdelke pregleda in preizkusi le v obsegu, ki je potreben za ugotovitev njihovega dejanskega stanja. Če menite, da izdelek ne deluje pravilno ali ne izpolnjuje vaših pričakovanj, nas kontaktirajte na info@maxyhome.eu ali na telefonsko številko na spletni strani. Naši svetovalci vam bodo z veseljem posredovali dodatne informacije, ki vam bodo pomagale preprečiti nepravilno uporabo izdelka, poškodbe izdelka ali morebitne poškodbe drugih predmetov. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice nosi potrošnik.

V primeru, da prodajalec med postopkom vračila ali po prejemu izdelka ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, je kupec odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to posledica ravnanja, ki ni potrebno za določitev lastnosti, vrednost in delovanje blaga. Kljub zmanjšani vrednosti blaga zaradi potrošnikovega ravnanja prodajalec potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine v sorazmernem deležu.

V primeru odstopa od pogodbe in če je kupnina za kupljeni izdelek že plačana, bo podjetje prejeta plačila vrnilo takoj, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec bo kupcu povrnil prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je potrošnik uporabil za plačilo, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in zaradi tega ne nosi dodatnih stroškov.

Za izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini, veljajo reklamacijski pogoji v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Blago ima garancijo, če je navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna, ko so upoštevana navodila na garancijskem listu in predložen račun.

Za obrazec za vračilo izdelka ali garancijske zahtevke nas kontaktirajte na info@maxyhome.eu. Za dokončanje postopka sledite navodilom na obrazcu.

Splošni pogoji za uveljavljanje garancije

Za izdelke, ki imajo garancijo, so določeni splošni pogoji za uveljavljanje garancije iz strani proizvajalca izdelka. Kupec uveljavlja garancijo pri garantu – torej pri proizvajalcu izdelka, če ni med procesom drugače določeno. Stranka mora garancijo uveljavljati neposredno od garanta, ki je proizvajalec izdelka, razen če je med postopkom določeno drugače.

Prodajalec podaja naslednja priporočila za ravnanje z izdelki, da bi se izognili poškodbam:

  • Rastlinjake, garažne šotore ali vrtne lope je treba redno prezračevati in očistiti snega ali ledu. Podobno je treba v zasneženih razmerah odstraniti sneg ali led iz tend in pergol.
  • Rastlinjake, garažne šotore, lope ali nadstreške je treba sestaviti, namestiti in pravilno zasidrati na tla ali stavbo.
  • Ne čistite rastlinjakov, garažnih šotorov, lop ali nadstreškov z invazivnimi čistilnimi sredstvi in jih ne izpostavljajte kemikalijam na noben drug način.

Garancija ne krije škode, ki jo povzročijo tretje osebe, ali druge škode, nad katero prodajalec ali proizvajalec izdelka ni imel nadzora. Garancija ne krije poškodb ali napak, ki so posledica nepravilne uporabe ali vzdrževanja izdelka. Garancija ne velja za škodo, ki je posledica neugodnih vremenskih razmer, malomarne uporabe ali nepravilne montaže.

Kupec mora blago ob dostavi pregledati in takoj prijaviti vse ugotovljene napake ali poškodbe izdelka, skupaj z vsemi posebnimi okoliščinami, ki so nastale med dostavo. Če je mogoče, morajo stranke na dobavnico napisati opombe o poškodbah ali napakah in jih posredovati dostavni službi.

Splošni garancijski roki proizvajalcev za izdelke, navedene v spletni trgovini MaxyHome, v skladu s pravili proizvajalca in priporočili prodajalca:

  1. Rastlinjaki
    • Rastlinjaki iz polikarbonata in stekleni rastlinjaki: 5-letna garancija na kovinske dele in 10-letna garancija na polikarbonat.
    • Rastlinjaki iz polietilena: 2-letna garancija za fizične osebe in 1-letna garancija za pravne osebe.
  2. Vrtne lope: Za posameznike je garancijska doba 2 leti, za pravne osebe pa 1 leto od datuma nakupa.
  3. Skladiščni šotori / prenosne garaže: Za fizične osebe je garancijska doba 2 leti, za pravne osebe pa 1 leto od datuma nakupa.
  4. Terasni in avtomobilski nadstreški
    • 5-letna garancija na kovinske dele in 10-letna garancija na polikarbonatne strešne kritine.
  5. Vrtno pohištvo: Za posameznike je garancijska doba 2 leti, za pravne osebe pa 6 mesecev od datuma nakupa.
  6. Dodatki za dom
    • 14-dnevna garancija vračila denarja za potrošniško blago.

Ti pogoji in določila za garancijske zahtevke in vračila veljajo od datuma izdaje do nadaljnjega.

Celje, 19.01. 2023